MODERNIHA

moderns

MODERNIHA

moderns

clip angry birds 1

Angry Birds FaceBook131111 بازی انگری بردز در فیس بوک facebook + دانلود کلیپ

 

بعد از گدشت یک سال بالاخره بازی محبوب پرندگان عصبانی Angry Birds به فضای فیس‌بوک وارد شدند. این بازی بر روی انواع مختلف گوشی‌ها، پلت فرم ها و دسکتاپ کامپیوترها قرار دارد اما این بار شرکت Rovio این بازی را با ویژگی‌های خاصی که منحصر به فیس بوک است مانند power-ups که به کاربران در هنگام رقابت قدرت لگد زدن می‌دهد، طراحی کرده است. توضیحات بیشتر و دانلود کلیپ از سایت یاس دانلود در ادامه مطلب …

.

.

این کمپانی گفته است که ۴ مدل power-ups برای این بازی طراحی شده که از طریق دکمه روشن در بالای صفحه قابل دسترسی است. در هر مرحله می توان از دو power-ups استفاده کرد. اما این ویژگی در نهایت قدرت رقابت بیشتری در برابر دوستانتان به شما می‌دهد و پرنده‌های شما را قوی ترو دقیق تر می‌کند تا جایی که زمین زیر پای پرنده‌های شما بلرزد.

این بازی به صورت رایگان در بخش اپلیکیشن فیس بوک قرار دارد facebook.com/angrybirds/، اما power-ups برای بازیکنان به مقدار ۱ دلار برای ۲۰ بار استفاده هزینه دارد.

Adobe هم اعلام کرده است: نسخه فیس بوک نیاز به Adobe Systems’ Flash Player 11 همراه با پشتیبان گرافیک سه بعدی دارد که افکت‌های خاصی مثل دود و نورهای خاص را نمایش می دهد و انفجار ها به آرامی ۶۰ فریم در ثانیه است.

بر اساس گزارش‌ها ۱۳۰ میلیون نفر در جهان مشغول این بازی هستند. قرار بود Angry Bird در ماه مارچ گذشته روی فیس بوک قرار بگیرد اما مدیر عامل Rovio، پیتر وسترباکا گفته بود که Angry Bird تا ماه می روی فیس بوک نمی‌آید در واقع راه اندازی این بازی بر روی فیس بوک با ۹ ماه تاخیر صورت گرفته است.

 

note بازی انگری بردز در فیس بوک facebook + دانلود کلیپ فرمت: FLV

chart pie بازی انگری بردز در فیس بوک facebook + دانلود کلیپ حجم: ۱.۴ مگا بایت

down بازی انگری بردز در فیس بوک facebook + دانلود کلیپ دانلود: دانلود مستقیم

lock بازی انگری بردز در فیس بوک facebook + دانلود کلیپ رمز: www.yasdl.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد